1. Вивчення сімей учнів, їх виховного потенціалу, формування бази даних ;
2. Включення батьків, усіх дорослих членів родини у навчально-виховний процес як рівноправних учасників, інтеграція зусиль і гармонізація взаємин педагогічного колективу і батьківської громадськості в створенні сприятливих умов для ефективної роботи освітнього закладу;
3. Формування педагогічної культури сучасної сім'ї та допомога батькам в їх психолого-педагогічній самоосвіті;
4. Корекція виховної діяльності родин з різним типом сімейного неблагополуччя;
5. Вдосконалення роботи загальних зборів( конференції) та ради
школи ( засідання 2 рази у рік );
6. Вдосконалення роботи з батьками класних керівників
(систематичне відвідування родин, бесіди з батьками)
7. Систематизація роботи батьківського клубу;
8. Залучення батьків до організації і участі у проведенні
різноманітних заходів і форм навчально-виховного процесу,
створення матеріально-технічної бази
9. Проведення просвітницьких акцій:
- "Батьки - головні вихователі",
- "Можливості сім'ї по духовному розвитку особистості",
- "Здоровий спосіб життя сім'ї та фізичне виховання дітей"
- лекції, конференції (з обміну досвіду родинного виховання, по обговоренню педагогічної літератури, періодичної преси з питань сімейного виховання),
- диспути, дискусії, "круглі столи",
- вечори запитань і відповідей, дні взаємних претензій,
- дні відкритих дверей,
- кінолекторії, інформаційні стенди;
- індивідуальні та групові: консультації з проблем родинно-сімейного виховання,
- бесіди, відвідування сімей, листування, індивідуальні дні, зустрічі з батьками;
- педагогічні доручення батькам;
- диференційовані: вечори сімейних традицій;
- виставки ("Світ захоплень нашої сім'ї, "Кулінарні вироби членів сім'ї"), декоративно-прикладної творчості, родинних альбомів, колекцій;
- випуск тематичних газет ("Дозвілля родини", "Говорять професії батьків", "Моя сім'я", "Спорт у родині");
- конкурси, зустрічі поколінь, дискусійні клуби, відкриті уроки, проблемні мости тощо.
1. Організація роботи з батьками в сучасній школі сільської місцевості, яка спрямована на інтеграцію родинно-сімейного, шкільного, дошкільного виховання, відродження традицій етнопедагогіки, більш близьких саме сільським сім'ям, в яких велика увага приділяється трудовому вихованню, поважному ставленню до своєї родини і старших поколінь.
2. Підвищення успішність процесу навчання і виховання дітей.
3. Зміцнення зв'язків сім'ї, освітнього закладу, громадськості, залучення всіх учасників до активної життєдіяльності класного колективу, організації змістовного дозвілля школярів, педагогічного всеобучу батьків тощо.
4. Вирішення питань зміцнення матеріально-технічної, навчально-виробничої, наукової, культурно-спортивної, корекційно-відновлюючої та актуально-оздоровчої бази загальноосвітнього навчального закладу, формування педагогічної культури батьківської громадськості.