ПРОЕКТ «МИ - ОДНА РОДИНА»

Класний керівник є першим, хто встановлює контакт із сім'єю учня, і чия компетентність стає обличчям освітнього закладу.

Мета:

в нових умовах суспільного, освітнього й технічного розвитку сприяти
формуванню у батьків відповідальності сім’ї за навчання і виховання дітей;
· залучення батьків, усіх дорослих членів сім'ї до співпраці з педагогічним колективом, до активної участі в житті навчального закладу, класу;
· встановлення і підтримання педагогічної співдії "діти-батьки-педагоги" побудовуваної на принципах взаємоповаги, довіри, відповідальності та рівноправному партнерстві.
· підвищення готовності батьків до виховання дітей, на усвідомлення ними важливості відповідального батьківства, на передачу всім дорослим членам родини певної психолого-педагогічної, фізіолого-гігієнічної, правової тощо інформації, на формування у них відповідних практичних умінь і навичок.

Організація роботи з батьками учнів у навчальному закладі здійснюється за такими основними напрямами:

1. Вивчення сімей учнів, їх виховного потенціалу, формування бази даних ;


2. Включення батьків, усіх дорослих членів родини у навчально-виховний процес як рівноправних учасників, інтеграція зусиль і гармонізація взаємин педагогічного колективу і батьківської громадськості в створенні сприятливих умов для ефективної роботи освітнього закладу;


3. Формування педагогічної культури сучасної сім'ї та допомога батькам в їх психолого-педагогічній самоосвіті;


4. Корекція виховної діяльності родин з різним типом сімейного неблагополуччя;

5. Вдосконалення роботи загальних зборів( конференції) та ради

школи ( засідання 2 рази у рік );

6. Вдосконалення роботи з батьками класних керівників

(систематичне відвідування родин, бесіди з батьками)

7. Систематизація роботи батьківського клубу;

8. Залучення батьків до організації і участі у проведенні

різноманітних заходів і форм навчально-виховного процесу,

створення матеріально-технічної бази

9. Проведення просвітницьких акцій:

- "Батьки - головні вихователі",

- "Можливості сім'ї по духовному розвитку особистості",

- "Здоровий спосіб життя сім'ї та фізичне виховання дітей"

- лекції, конференції (з обміну досвіду родинного виховання, по обговоренню педагогічної літератури, періодичної преси з питань сімейного виховання),

- диспути, дискусії, "круглі столи",

- вечори запитань і відповідей, дні взаємних претензій,

- дні відкритих дверей,

- кінолекторії, інформаційні стенди;

- індивідуальні та групові: консультації з проблем родинно-сімейного виховання,

- бесіди, відвідування сімей, листування, індивідуальні дні, зустрічі з батьками;

- педагогічні доручення батькам;

- диференційовані: вечори сімейних традицій;

- виставки ("Світ захоплень нашої сім'ї, "Кулінарні вироби членів сім'ї"), декоративно-прикладної творчості, родинних альбомів, колекцій;

- випуск тематичних газет ("Дозвілля родини", "Говорять професії батьків", "Моя сім'я", "Спорт у родині");

- конкурси, зустрічі поколінь, дискусійні клуби, відкриті уроки, проблемні мости тощо.

Очікувані результати:

1. Організація роботи з батьками в сучасній школі сільської місцевості, яка спрямована на інтеграцію родинно-сімейного, шкільного, дошкільного виховання, відродження традицій етнопедагогіки, більш близьких саме сільським сім'ям, в яких велика увага приділяється трудовому вихованню, поважному ставленню до своєї родини і старших поколінь.

2. Підвищення успішність процесу навчання і виховання дітей.

3. Зміцнення зв'язків сім'ї, освітнього закладу, громадськості, залучення всіх учасників до активної життєдіяльності класного колективу, організації змістовного дозвілля школярів, педагогічного всеобучу батьків тощо.

4. Вирішення питань зміцнення матеріально-технічної, навчально-виробничої, наукової, культурно-спортивної, корекційно-відновлюючої та актуально-оздоровчої бази загальноосвітнього навчального закладу, формування педагогічної культури батьківської громадськості.

Кiлькiсть переглядiв: 651