Звіт директора НВК за 2019/2020 навчальний рік

Шановні присутні! Сьогодні ми зібралися, щоб зробити певні підсумки роботи навчально-виховного комплексу за 2019/2020 навчальний рік.
На виконання наказу Міністерства освіти і науки України від 28.01. 2005 р. № 55«Про запровадження звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно - технічних навчальних закладів», керуючись Примірним положенням про порядок звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно - технічних навчальних закладів про свою діяльність перед педагогічним колективом та громадськістю, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 23 березня 2005 року № 178 та з метою подальшого утвердження відкритої і демократичної державно - громадської системи управління освітою, поєднання державного та громадського контролю за прозорістю прийняття і виконання управлінських рішень, запровадження колегіальної етики управлінської діяльності в навчальних закладах сьогодні проводиться звіт згідно запланованої структури.
Основна діяльність школи спрямована на створення умов для реалізації державної політики у сфері освіти згідно ст. 53 Конституції України, Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Закону України № 2442 – VI «Про внесення змін до законодавчих актів з питань загальної середньої та дошкільної середньої освіти», «Державного стандарту початкової освіти», «Положення про загальноосвітній навчальний заклад», власного Статуту та інших нормативних документів, що не суперечать законодавству України в галузі освіти. І найважливіше, школа існує для дитини. Саме учень є тим центром, навколо якого обертаються всі системи шкільної галактики.
Педагогічним колективом забезпечується реалізація державних стандартів, здійснюється теоретична і практична підготовка з предметів навчального робочого плану з метою максимального розвитку інтелекту, досягнення високої культури міжнаціональних взаємин, формування розвинутої духовності, фізичної досконалості, естетичної, правової, моральної та екологічної культури.
Головною метою освіти в навчальному закладі є виявлення й розвиток здібностей кожного учня, формування духовно багатої, вільної, фізично здорової, творчо мислячої особистості, яка володіє міцними базовими знаннями, орієнтована на високі моральні цінності.
Для кожного педагога навчальний рік складається з нескінченних годин підготовки до уроків, творчих пошуків з метою оновлення змісту навчання, хвилювання і турбот про дітей.
Для учнів - це оволодіння системою знань, умінь, практичних навичок, - це життя в дружному колективі - це фізичне, моральне, духовне зростання.
Як директор НВК, у своїй діяльності протягом звітного періоду, я керувалась Статутом школи, Правилами внутрішнього трудового розпорядку, посадовими обов'язками директора школи, Законодавством України, іншими нормативними актами, що регламентують роботу керівника загальноосвітнього навчального закладу.
1. Загальна інформація про школу
Кривоколінський навчально-виховний комплекс "дошкільний навчальний заклад - загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів" Тальнівської районної ради Черкаської області
Засновником: Тальнівська районна рада.
Повна назва: Кривоколінський навчально-виховний комплекс "дошкільний навчальний заклад - загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів" Тальнівської районної ради Черкаської області
Поштова адреса: Україна,
Черкаська область
Тальнівський район
с.Криві Коліна
вул. Івана Мазепи, 23 А
E-mail: krivischool@ ukr.net
Кількість учнів: 91
Кількість класів: 10
Мова навчання: українська
Кількість вчителів: 20.
1.1.Кадрове забезпечення
У 2019/2020 н.р. у закладі освіти працювали 16 вчителів (на постійній основі), 2 вчителі - за строковим трудовим договором; 2 вчителі –сумісники.
Освітній рівень педагогічного колективу має такі показники:
• мають повну вищу освіту: - 19 осіб;
• мають базову освіту: бакалавр – 1;

Склад педагогічних працівників за кваліфікаційними категоріями такий:
4 – мають кваліфікаційну категорію „спеціаліст вищої категорії“;

12 – „спеціаліст першої категорії“;

3 – „спеціаліст другої категорії“;

1- вчитель має педагогічне звання „старший вчитель“;


2. Навчальна діяльність
Усі діти та підлітки шкільного віку, що проживають на території обслуговування, одержують базову загальну середню освіту. У 2019-2020 навчальному році в школі навчалося 91 учнів – (30 учні – у початковій школі, 53 учні – у середній школі). Випускниками стали 8 учнів. З 91 учня всі переведені до наступних класів, 6 учнів нагороджено Похвальними листами: 2 клас: Іванов Стас, Петросянц Арсен ( класний керівник Довжук С.М.);

3 клас:Руденко Дмитро, Поправка Світлана (класний керівник Дробина Т.Г.); 5 клас – Стрельченко Маргарита (класний керівник Панщанна В.О.)
Середній бал успішності становить – 8,4.
На початку І семестру навчалося 93 учні. Протягом навчального року вибули 2 учнів (Мельниченко Катерина та Глушакова Юлія у зв’язку з переводом до іншого навчального закладу, 7 учнів зараховано до першого класу. У першому класі навчалося 11 учнів.
Індивідуальною формою навчання в школі охоплені 2 учні – Зуй Лілія (переведено до 7 класу), Дяченко Василь (переведено до 10 класу).


Освітній процес було організовано відповідно до навчального плану та річного плану роботи НВК. Реалізація інваріантної й варіативної складової навчального плану здійснювалась за державними програмами.
У 2019-2020 навчальному році в Кривоколінському дошкільному підрозділі виховувалося 25 дітей дошкільного віку.
3. Методична робота
Діяльність педагогічного колективу була спрямована на реалізацію методичної теми: «Соціалізація особистості на засадах створення сприятливого освітнього середовища в умовах компетентнісного підходу».
Для реалізації методичної теми протягом навчального року тривав активний пошук нових форм і функціональних структур з підготовки вчителя в загально методичному, психолого-педагогічному аспектах. Педагогічний колектив працював над перетворенням освітнього процесу на активну, практичну та цікаву взаємодію учнів та батьків.
Застосовувались такі способи впровадження даної проблеми:
- використання форм і методів організації навчальної діяльності, орієнтовані на конкретного вчителя (ярмарки педагогічних ідей, конкурси, «круглі столи» та інше);
- створення атмосфери зацікавленості кожного педагога (моральне заохочення);
- підтримки вчителя в його бажанні знаходити власну методику викладання на уроці;
- самовдосконалення та саморозвиток педагога (участь у різноманітних конкурсах, друк методичних розробок, проведення відкритих уроків, позакласні заходи, тощо).
Диференціація навчання, використання активних і інтерактивних форм і методів ставить у центр всієї шкільної освітньої системи особистість дитини, забезпечення комфортних та безпечних умов її розвитку, реалізації її природного потенціалу.
Основним органом, який здійснював організацію діяльності педагогічних працівників була педагогічна рада. Своєчасно проводились засідання педагогічної ради. Було проведено 6 засідань педагогічної ради.
Методична робота в школі була зосереджена на роботі методичних об’єднань вчителів:
МО класних керівників – керівник Півторак Л.В..
МО суспільно-гуманітарного та естетичного циклів – керівник Бандель Т.М..
МО природничо-математичного циклу – керівник Голуб Н.А.
МО вчителів початкових класів та вихователів дитячого садка – керівник Дробина Т.Г.
Робота методичних об’єднань була спрямована на удосконалення методичної підготовки, фахової майстерності вчителя, удосконалення методики проведення уроку. Діяльність ШМО було сплановано на основі Річного плану роботи школи. Кожне з ШМО провели по 5-6 засідань, робота яких будувалася за окремими планами. На запланованих засіданнях методичних об’єднань обговорювалися як організаційні питання (рекомендації МОНУ щодо викладання навчальних предметів у 2019/2020 н. р., зміни у навчальних програмах, підготовка і проведення олімпіад, предметних тижнів, проведення контрольних робіт, затвердження завдань для державної підсумкової атестації), розгляд та вивчення нормативно-правової документації.
Керівниками методичних об’єднань, перспективно визначені пріоритети в методичній роботі на наступний навчальний рік, зокрема посилена увага роботі з обдарованими учнями, поширення передового педагогічного досвіду через публікації в фахових виданнях, впровадження інноваційних технологій навчання та впровадження НУШ.
Педагогічні працівники постійно підвищують свій кваліфікаційний рівень. Пройшли курси підвищення кваліфікації: Голуб Н. А. – вчитель математики, Півторак Н.Г. – практичний психолог, Лисаченко О.В. – вчитель біології. Були атестовані: Поправка Т.І. – вчитель географії, Титаренко О.В. – вчитель німецької мови, Вербіна О.І. – вихователь дошкілля, Довбнюк Н.М. – заступник з навчальної роботи, Дробина Т.Г. – Вчитель початкових класів. Педагоги НВК є активними учасниками шкільних та районних семінарів, обласних професійних об’єднань.
Прогресивний розвиток українського суспільства потребує глибоких змін у становленні національної освіти. Тому собливої актуальності набуває інноваційна діяльність навчального закладу, виникає потреба в інноваційних педагогічних технологіях, направлених на розвиваюче навчання.
Учні 1-го та 2 класу навчаються за проектом «Нова українська школа» за програмою Шияна.
Важливим показником рівня проведення методичної роботи є підготовка учнів до предметних олімпіад, до творчих конкурсів.
Учителями-предметниками та адміністрацією НВК забезпечено участь команд школи у предметних олімпіадах. У 2019/2020 навчальному році у ІІ етапі Всеукраїнських предметних олімпіад з базових дисциплін та творчих конкурсах брали активну участь 13 учнів ( Поправка С., Руденко В., Пархоменко М., Панщанна А.,Чернятевич В., Адаменко В., Стрельченко М., Притула м., Фадєєва В., Поліщук Н., Лавренчук В., Чернятевич В, Роздорожня К.).
На базі НВК відбувся семінар учителів початкових класів з теми «Особливості організації навчального процесу початкової школи в світлі реалізації концептуальних засад Концепції «Нова українська школа» (керівник Качан В.О.).
Для забезпечення освітнього середовища протягом навчального року здійснювався внутрішкільний контроль, а саме за рік контролювалися:
-правильність ведення шкільної документації, дотримання єдиного мовного режиму;

-забезпечення підручниками;
-санітарно-гігієнічні умови навчання і виховання учнів у НВК;
-стан викладання предметів;
-перевірка учнівських зошитів, щоденників;
-організація літнього відпочинку дітей, проходження навчальних екскурсій;
-підготовка НВК до нового навчального року.
НВК, як соціально-педагогічна система, складається з багатьох підсистем, та центральну з них становить учнівський колектив, на який і працюють адміністрація, педагоги і батьки. Значна увага педколективу приділялась патріотичному, екологічному та морально-правовому вихованню учнів, а також художньому (дитячий садок).
Відводилась робота питанню виховання учнівської молоді. З цією метою організовувались різноманітні шкільні конкурси, свята, виставки, зустрічі з цікавими людьми та участь у районних конкурсах та змаганнях. На високому організаційному рівні проведені загальношкільні свята: День захисника України, День Козацтва (14 жовтня), Новий Рік, Перший дзвоник, Свято Осені, День Казки. Проводилися Уроки мужності, мітинги-реквієми до всіх пам’ятних дат. Протягом року постійно проводилися тематичні лінійки до визначних дат. Бібліотекар Колеснік О.Д.протягом року згідно плану роботи НВК організовувала книжкові виставки та бібліотечні уроки на різну тематику,.
Учні НВК є постійними учасниками різноманітних районних конкурсів, творчих виставок. У багатьох конкурсах учні зайняли призові місця, а саме:
1. Переможці Всеукраїнського конкурсу «Українське народознавство» від Всеосвіти:

- Адаменко В. – І місце;

- Чернятевич В. – І місце;

- Панщанна А. – І місце;

- Лавренчук В. – ІІ місце;

- Поліщук Н. – ІІ місце;

- Роздорожня К. – ІІ місце;

- Стрельченко М. – ІІ місце;

- Притула М. – ІІІ місце;

- Фадєєва В. – ІІІ місце.

Переможці ХІ Всеукраїнської гри «Соняшник»- 2020:

2 клас

- Лавріненко Євген;

- Череватенко Віталій;

- Стригун Давид;

- Попсуй Єва;

- Іванов Станіслав;

- Петросянц Арсен

3 клас

- Юрійчук Яна;

- Ткачук Софія;

- Скалозуб Євген;

- Поправка Світлана;

- Осокіна Катерина;

Дипломом І ступеня Всеукраїнського рівня нагороджені: Фадєєва Ванесса, Стрельченко Маргарита; дипломом ІІ ступеня нагороджені: Чернятевич В., Синчукова А., Панщанна А.
У цьому році учні НВК брали участь у Міжнародних інтерактивних конкурсах на платній основі, а саме:
-математика «Кенгуру»;
-англійська мова «ПАЗЛ», «Геліантус».

Усі учні НВК з початку навчального року були забезпечені підручниками. Бібліотекарем Колеснік О.Д. проводились заходи: Тиждень книги, бібліотечні години, виставки літератури до знаменних дат, щоквартальна перевірка підручників учнів, акція «Живи, книго!».
Протягом 2019-2020 року проводилася профілактична робота з учнями з метою попередження правопорушень, булінгу. Профілактичну роботу проводила соціальний педагог Півторак Н.Г. Також соціальний педагог працювала над проблемою особистісного зросту та соціалізації учасників освітнього процесу. Для цього протягом року була проведена робота з учнями, працівниками, батьками, адміністрацією навчального закладу в наступних напрямках: діагностична робота, прогностична діяльність, консультативна робота, захисна діяльність, профілактична діяльність, зв’язки з громадськістю.
Директором особисто контролюється робота шкільного сайту. На ньому представлена управлінська діяльність, навчальна, виховна, методична робота, діяльність соціально-психологічної служби тощо, сторінка з історії школи, шкільне життя. Сайт оновлюється. Учителі доповнюють сайт своїми напрацюваннями, фотоматеріалами.
4. Соціальний захист, збереження та зміцнення здоров’я учнів та педагогічних працівників
4.1. Соціальна підтримка дітей
Соціальна підтримка дітей пільгових категорій, що навчаються в школі, проводиться згідно з діючим законодавством. На початок навчального року були підготовлені списки учнів пільгових категорій.

Діти пільгових категорій постійно перебувають у центрі уваги адміністрації школи та соціально - психологічної служби. З ними проводяться бесіди, анкетування, тренінги по соціалізації.
4.2. Збереження і зміцнення здоров’я учнів та працівників
Медичне обслуговування учнів та працівників школи здійснювала сільський фельдшер Грядюжкіна О.М., яка організовувала систематичне та планове медичне обслуговування учнів, забезпечувала профілактику дитячих захворювань. Відповідно до результатів медичного огляду дітей, на підставі довідок лікувальної установи у школі формуються спеціальні медичні групи, а також уточнені списки учнів підготовчої, основної групи та групи звільнених від занять фізичною культурою на навчальний рік. Відповідно цих списків видається наказ по НВК. Медичне обслуговування працівників школи організовано на базі Тальнівської ЦРЛ. Вони щорічно проходять поглиблений медичний огляд за графіком кабінету профогляду медичної установи. Працівник їдальні проходить медичний огляди два рази на рік. Проходження медичного огляду фіксується в медичних особових книжках установленого зразка, які зберігаються у директора НВК.
4.3. Стан охорони праці та безпеки життєдіяльності
На початку навчального року, напередодні канікул та святкових днів проводяться інструктажі з безпеки життєдіяльності серед учнів, відпрацьована програма вступного інструктажу. Регулярно відбуваються цільові інструктажі з учнями перед екскурсіями, спортивними змаганнями. У НВК в наявності необхідні журнали з реєстрації всіх видів інструктажів з питань охорони праці. Кожна класна кімната, кабінет має необхідну інструкцію з питань безпеки життєдіяльності. Питання охорони праці та попередження травматизму неодноразово обговорювалися на нарадах при директорові. Вивчаючи стан травматизму серед учнів, можна відмітити, що в закладі здійснюється належна робота щодо попередження нещасних випадків, створення безпечних умов навчання.
Стан роботи з охорони праці, безпеки життєдіяльності під час освітнього процесу в школі знаходиться під контролем адміністрації та учителів.
Розроблено та затверджено посадові інструкції, інструкції з охорони праці і безпеки життєдіяльності, правила внутрішнього розпорядку, видано відповідні накази, налагоджено інструктування учнів у кабінетах фізики, хімії, біології, на уроках фізкультури, трудового навчання, інформатики, під час перерв у коридорах, на спортивному майданчику, в їдальні. Ведеться робота щодо попередження дитячого дорожньо-транспортного травматизму. Систематично здійснюються практичні заняття з учнями з метою вироблення умінь діяти в умовах надзвичайних ситуацій, при загрозі життю і здоров’ю дітей, надавати невідкладну допомогу. Із педагогічним і обслуговуючим персоналом проводяться інструктажі з техніки безпеки та охорони праці в установленому порядку. В усіх кабінетах наявні інструктажі з правил безпеки життєдіяльності, з дітьми проводиться відповідна робота, про що свідчать записи в журналах реєстрації інструктажу (кабінет хімії, кабінет інформатики, кабінет біології, кабінет фізики, кабінет трудового навчання), журналі вступного інструктажу, журналі цільового інструктажу.
5. Залучення педагогічної та батьківської громадськості навчального закладу до управління його діяльністю, співпраця з громадськими організаціями.
У школі управлінські структури представлені на рівні закладу освіти адміністрацією (директор, заступники) і загальними зборами колективу (учителі, учні, батьки); на педагогічному рівні – учителями; на батьківському рівні – батьками; на учнівському рівні – учнями як суб’єктами управління своєю освітньою діяльністю.
Протягом 2019/2020 н.р. були проведені такі заходи:
• відвідування батьків вдома з метою ознайомлення з побутовими умовами проживання учнів, складання актів обстеження(Півторак Н.Г.);
• виявлення та взяття на облік дітей, які потрапили у складні життєві обставини, надання допомоги(Півторак Н.Г.);
• загальношкільні батьківські збори (4 рази на рік), класні батьківські збори (2 рази у семестр);
• залучення батьків до організації та участі у загальношкільних культурно-масових заходах;
• участь батьків у ремонті шкільних приміщень, їх оздобленні.
6. Зміцнення та модернізація матеріально-технічної бази НВК.
Будівля навчально-виховного комплексу прийнята в експлуатацію 44 роки назад. Адміністрація НВК разом з колективом постійно працює над удосконаленням матеріально-технічної бази, підтриманню її у робочому стані. Фінансування потреб НВК проводиться централізованою бухгалтерією відділу освіти Тальнівської РДА. Протягом навчального року систематично здійснювалася виплата заробітної плати працівникам НВК.
Приміщення знаходяться в задовільному стані, створено умови для роботи і навчання, існують кабінети, що відповідають сучасним вимогам, але всі вони потребують дооснащення сучасними засобами навчання. Працівники НВК приділяють достатньо уваги естетичному вигляду закладу. Коридори, вестибюль поповнюються новими стендами, активно проводиться робота щодо озеленення. Подвір’я закладу завжди прибране, доглянуте. На квітниках щороку висаджуються придбані та вирощені квіти, які протягом літа доглядаються працівниками закладу. Своєчасно обрізаються дерева, кущі, біляться бордюри, скошується трава на газонах. (Подякувати»»»)
Наприкінці кожного навчального року весь трудовий колектив школи докладає максимум зусиль для того, щоб належним чином підготувати школу та її територію до роботи в новому навчальному році. Активно залучаються спонсорські кошти.
Адміністрація НВК та педагогічний колектив тісно співпрацюють з батьками навчального закладу, колишніми випускниками, підприємцями (спонсорами), сільською радою.
Проте існують певні проблеми матеріально-технічного забезпечення:
1. Оновлення застарілих меблів.
2. Перекриття даху.
8. Залучення додаткових джерел фінансування навчального закладу та їх раціональне використання

У 2019/2020 н. році було оновлено та пофарбовано фасад школи, ремонт та фарбування спортивної зали, фарбування коридору Центру культури та дозвілля НВК на суму 300000 грн.(кошти спонсора Мовчана В.П.). Придбано для 1 класу 12 комплектів одномісних парт -14000 та 4000 тис. придбання шпалер; заміна амстронгу – 3000; 2250 – тюль; штори для методичного кабінету – кошти спонсора Мовчана В.П.

Сільська рада: виділено 79.300 для обладнання кабінетів;

- 2819 – дошка обрізна (0,038) -133.00;

- Ондулін(б\у) -14листів(80 грн\лист) -1120;

- Герметик (2 фл.) – 162;

- Цвяхи (80мм) 1 кг – 34 грн;

- Цвяхи ондулінові (200 шт) – 120 грн.

- 4100 – заміна лічильника у шкільній котельні.

Півторак Ю. П. – 1375 грн. новорічні подарунки дошкільний підрозділ;

- 2,500 – на придбання насосу для спортивної зали;

- 500 грн. для облання щитка пожежної безпеки;

- 500 грн. для придбання бензину для бензокоси;

- 1000 ремонт бензокоси.

Батьківські кошти:

- 1150 грн – придбання люстр та лед. ламп у 2 клас;

- 1200 грн. – придбання цепків до бензокоси; масло червоне; зірочка.

- 550 грн – ремонт пилки;

- 150грн. - вал на косу.

Швець Л.П. – 4000тис. грн – на пальне шкільний автобус;


Батьки проводять ремонти та підготовку класних кімнат до наступного навчального року за власні кошти.
Сьогодні ми дякуємо всім, хто був небайдужий до діяльності нашого НВК, а саме Мовчану Володимиру Петровичу та його родині, секретарю Кривоколінської С/Р Півторак Аллі Василівні та депутатському корпусу, Півтораку Юрію Петровичу, Швецю Леоніду Петровичу,
всім батькам та працівникам НВК.
Велике спасибі Всім за взаєморозуміння та підтримку, як моральну так і матеріальну.
7. Управлінська діяльність та звернення громадян
Управління навчально-виховним комплексом здійснюється згідно річного плану роботи школи, плану внутрішкільного контролю та календарних планів вчителів-предметників і планів виховної роботи класних керівників. Така система планування, що відпрацьована у НВК і заснована на взаємодії всіх ланок, підрозділів та учасників навчально-виховного процесу, забезпечує координацію їх діяльності, єдність вимог, контролю та взаємоконтролю в процесі роботи, сприяє досягненню ефективності та вдосконаленню навчально-виховного процесу й забезпечує планомірний розвиток навчально-виховного комплексу.
Контроль - це важлива, складна та об'єктивно необхідна функція управління. У школі ефективність здійснення контролю зумовлює якість реальних і подальше прогнозування бажаних показників розвитку закладу освіти, його навчально-виховного процесу та діяльності всього шкільного колективу. Контроль дозволяє тримати в полі зору управління найважливіші питання школи, своєчасно реагувати на відхилення від норми та на негативні явища, знаходити невикористані резерви, підтримувати оптимально трудову атмосферу в колективі. У школі адміністрацією використовується багато різних форм контролю за станом навчально-виховного процесу і, в першу чергу, таких традиційних як вивчення викладання стану предметів та виконання навчальних планів та програм, перевірка класних журналів, щоденників, поведінки, тощо. Аналіз результатів внутрішньошкільного контролю знаходить відображення у рішеннях педагогічної ради школи, відповідних наказах по навчальному закладу. Крім контролю за рівнем знань та навчальних досягнень учнів проводяться систематичні дослідження стану відвідування занять та стану навчальної дисципліни.
Враховуючи сучасні вимоги, стиль керівництва школою більш близький до демократичного, так як більшість рішень приймаються на основі врахування думки колективу й інтересів справи, дуже хочеться створити такий мікроклімат, коли успіхи кожного сприймаються позитивно, ініціатива й самостійність підтримується, повноваження делегуються. Директор школи у роботі з працівниками дотримується партнерського стилю керівництва. Проблеми обговорюються й виробляються різні варіанти рішення, з них обирається найбільш оптимальний, затверджується і в подальшому втілюється. Основними формами спілкування є наради, індивідуальні бесіди, інформування. Контроль здійснюється не заради пошуку винних, а заради позитивного кінцевого результату. Переважають такі методи керівництва як порада, особистий приклад, похвала; ставлення до людей - шанобливе, вимогливість поєднується із справедливістю, спілкування ввічливе, поважливе.
8. Пріоритетні завдання, цілі школи в новому навчальному році:
Адміністрація НВК вважає, що головні проблеми, які необхідно вирішити в майбутньому це :
- цілеспрямована спільна робота педагогічного колективу і кожного вчителя над підвищенням рівня навчальних досягнень учнів з усіх навчальних предметів;
- вивчення і творче впровадження в практику навчання і виховання учнів педагогічних інновацій вчителів району, області, України;
- робота над удосконаленням уроку як засобу розвитку творчої особистості вчителя і учня, самореалізації творчої особистості;
- врахування вчителями- предметниками, класними керівниками принципів диференціації та індивідуалізації, психолого-педагогічних особливостей дітей;
- виховання в учнів поваги, доброти, етичного ставлення до сім’ї, родини, людей.
- зміцнення матеріально-технічної бази школи;
- забезпечити соціальний захист учасників навчально-виховного процесу, дотримання правил безпеки життєдіяльності, охорони здоров’я і життя дітей та підлітків, педагогічних працівників.
Щиро вдячна педагогічному колективу за щоденну наполегливу працю, творчість і винахідливість. Щиро вдячна всім працівникам НВК за вклад кожного у виконання своїх обов’язків.
І знову у вересні 2020 року у 1-ий клас прийдуть діти, які будуть навчатися за новими програмами, з новим обладнанням. Наше завдання – створити сприятливі умови для їх розвитку, для соціалізації, для адаптації до нових умов, для успішного навчання та набуття необхідних для життя знань та навичок. Це все робота не одного дня і не одного року. Та я вірю, що всі задумані звершення нам під силу за тієї умови, що будемо діяти спільно, згуртовано!
Тож будьмо завжди разом – школа, сім'я, громадськість.
Всім нам зичу, щоб наші діти зростали вільними, толерантними, конкурентоспроможними, підготовленими до життєвих випробувань, всесторонньо розвинутими , але найголовніше гарними людьми, здатними допомагати, розуміти, підтримувати. Усім -- миру в країні.
Дякую за увагу!


Директор НВК Т.І. Поправка



Кiлькiсть переглядiв: 143