Витяг із Статуту НВК

4. Управління комплексом

4.1. Управління комплексом здійснюється власником та відділом освіти Тальнівської райдержадміністрації: код – 02147196.

Безпосереднє керівництво комплексом здійснює його директор .

Директором може бути тільки громадянин України, який має вищу педагогічну освіту на рівні спеціаліста чи магістра, стаж педагогічної роботи не менше як 3 роки . Директор комплексу звільняється з посади відділом освіти Тальнівської райдержадміністрації.

4.2. Вищим органом громадського самоврядування комплексу є загальні збори колективу, що скликаються не менше одного разу на рік.

Делегати загальних зборів (конференції ) з правом вирішального голосу

обирають від таких трьох категорій: працівників комплексу – зборами трудового колективу, учнів комплексу другого-третього ступеня – класними зборами, батьків, представників громадськості – класними батьківськими зборами.

Кожна категорія обирає однакову кількість делегатів.

Визначається така кількість делегатів від працівників навчального закладу-14,

учнів-14, батьків і представників громадськості -14.

Термін їх повноважень становить 1 рік.

Загальні збори правочинні, якщо в їхній роботі бере участь не менше половини делегатів кожної з трьох категорій. Рішення приймається простою більшістю голосів присутніх депутатів. Скликати збори мають право : голова ради комплексу, учасники зборів, якщо за це висловилось не менше третини їх загальної кількості, директоркомплексу, власник.

Загальні збори:

· обирають раду навчального закладу, її голову, встановлюють термін їх повноважень;

· заслуховують звіт директора і голови ради навчального закладу;

· розглядають питання навчально – виховної роботи, методичної і фінансово-господарської діяльності навчального закладу;

· затверджують основні напрями вдосконалення навчально-виховного процесу;

· приймають рішення про стимулювання праці керівників та інших педагогічних працівників.

4.3.У період між загальними зборами діє рада комплексу.

4.3.1.Метою діяльності ради є:

· сприяння демократизації і гуманізації навчально-виховного процесу;

· об’єднання зусиль педагогічного і учнівського колективів, батьків, громадськості щодо розвитку навчального закладу та удосконалення навчально-виховного процесу;

· формування позитивного іміджу та демократичного стилю управліннякомплексом;

· підвищення ролі громадськості у вирішенні питань, пов’язаних з організацією навчально-виховного процесу.

4.3.2.Основними завданнями ради є:

· підвищення ефективності навчально-виховного процесу у взаємодії з сім’єю, громадськістю, державними установами;

· визначення стратегічних завдань, пріоритетних напрямів розвитку комплексу та сприяння організаційно-педагогічному забезпеченню навчально-виховного процесу;

· формування навичок здорового способу життя;

· створення належного педагогічного клімату вкомплексі;

· сприяння духовному, фізичному розвитку учнів та набуття ними досвіду;

· підтримка громадських ініціатив щодо вдосконалення навчання та виховання учнів, творчих пошуків і дослідно-експериментальної роботи педагогів;

· сприяння організації дозвілля та оздоровлення учнів;

· підтримка громадських ініціатив щодо створення належних умов і удосконалення процесу навчання та виховання учнів;

· ініціювання дій, що сприяли б неухильному виконанню положень чинного законодавства щодо обов’язковості загальної середньої освіти;

· стимулювання морального та матеріального заохочення учнів, сприяння пошуку, підтримки обдарованих дітей;

· зміцнення партнерських зв’язків між родинами учнів та комплексом з метою забезпечення єдності навчального процесу.

4.3.3. До ради обираються пропорційно представники від педагогічного колективу, учнів ІІ-ІІІ ступенів навчання, батьків і громадськості. Представництво в раді й загальна її чисельність визначаються загальними зборами комплексу відкритим або таємним голосуванням.

Рішення про дострокове припинення роботи члена ради з будь-яких причин приймається виключно загальними зборами.

На чергових виборах склад ради оновлюється.

4.3.4. Рада навчального закладу діє на засадах:

• пріоритету прав людини, гармонійного поєднання інтересів особи, суспільства, держави;

• дотримання вимог законодавства України;

• колегіальності ухвалення рішень;

• добровільності і рівноправності членства;

• гласності.

Рада працює за планом, що затверджується загальними зборами. Кількість засідань визначається їх доцільністю, але має бути не меншою чотирьох разів на навчальний рік. Засідання ради може скликатися головою або з ініціативи директора комплексу, власника, а також членами ради.

Рішення ради приймається простою більшістю голосів за наявності на засіданні не менше двох третин її членів.

У разі рівної кількості голосів вирішальним є голос голови ради .

Рішення ради, що не суперечать законодавству України та Статуту навчального закладу, доводяться в 7-денний термін до відома педагогічного колективу, учнів, батьків або осіб, які їх замінюють та громадськості.

У разі незгоди адміністрації комплексу з рішенням ради створюється узгоджувальна комісія, що розглядає спірне питання. До складу комісії входять представники органів громадського самоврядування адміністрації, профспілкового комітету комплексу.

4.3.5. Очолює раду комплексу голова, який обирається зі складу ради. Голова може бути членом педагогічної ради. Головою ради не можуть бути директор та його заступники.

Для вирішення поточних питань рада може створювати постійні або тимчасові комісії з окремих напрямів роботи. Склад комісії і зміст їх роботи визначаються радою.

Члени ради мають право виносити на розгляд усі питання, що стосуються діяльності комплексу, пов’язаної організацією навчально-виховного процесу, проведенням оздоровчих та культурно-масових заходів.

Кiлькiсть переглядiв: 131