№ п\п | Зміст роботи | Відмітка |
Діагностика | ||
1 | Діагностика першокласників | |
2 | Громадський огляд | |
3 | Анкетування батьків першокласників | |
4 | Діагностика учнів 5класу | |
5 | Діагностика учнів з метою визначення обдарованості | |
Консультативна робота | ||
6 | Консультування та надання рекомендацій адміністрації закладу та вчителям по проблемі оптимізації взаємин у колективі | |
7 | Консультування за результатами діагностики 1кл. | |
8 | Консультування батьків з різних питань під час громадського огляду | |
9 | Консультування за результатами діагностики 5кл. | |
10 | Консультування за результатами діагностики обдарованості | |
Корекційна робота | ||
11 | Просвіта «Організація освітнього процесу за результатами вивчення здібностей дітей, їх інтелектуального потенціалу та особливостей характеру» | |
12 | Засідання ради профілактики правопорушень | |
13 | Психологічна просвіта «Особливості адаптації учнів різних вікових груп під час освітнього процессу» | |
14 | Тренінг «Життя на роздоріжжі» | |
15 | Заняття психологічного театру | |
16 | Корекційно-відновлювальна робота за результатами діагностики адаптації учнів 1 та 5 і10 класів | |
17 | Психологічний супровід дітей з обмеженими можливостями та особливими освітніми потребами | |
18 | Індивідуальна робота з дітьми, що мають низький рівень знань | |
19 | Корекційно-відновлювальна робота з ученицею 6 кл. | |
Захисна робота | ||
20 | Звіти на нараді при директорі: - відвідування учнями школи, зайнятість категорійних дітей гуртковою роботою | |
21 | Оформлення особових справ дітей-інвалідів | |
22 | Оформлення соціального паспорта школи, актів громадського огляду | |
23 | Оздоровлення дітей; Організація медогляду | |
Організаційно-методична робота | ||
24 | Місячне та тижневе планування роботи | |
25 | Звіт на постанову КМУ№716 від 12.05 2007р. | |
26 | Звіт на постанову КМУ№1686 від 08.12.2006р. | |
27 | Підбір діагностичних матеріалів | |
28 | Підготовка до виступів на батьківських зборах | |
29 | Опрацювання діагностик | |
30 | Тренінг з учителями «Формування навичок ефективної взаємодії» |
№ п/п | Зміст роботи | Відмітка |
Діагностика | ||
1 | Діагностика моделі педагогічного спілкування | |
2 | Виявлення дітей групи ризику | |
3 | Громадський огляд | |
4 | Тренінг для учителів «Толерантне спілкування» | |
5 | Анкетування по проблемі наркоманії | |
Консультативна робота | ||
6 | Розроблення та надання консультаційної допомоги батькам за результатами громадського огляду | |
7 | Розроблення та надання консультаційної допомоги вчителям за результатами діагностики моделі спілкування | |
Корекційна робота | ||
8 | Психологічний супровід сімей та дітей категорійних сімей за результатами громадського огляду | |
9 | Психологічний супровід дітей з обмеженими можливостями та особливими освітніми потребами | |
10 | Індивідуальна робота з дітьми, що мають низький рівень знань | |
11 | Засідання батьківського клубу «Родинне коло». | |
12 | Тренінг «Життя на роздоріжжі» | |
13 | Заняття психологічного театру | |
14 | Години спілкування по темі «Наркоманія» | |
Захисна робота | ||
15 | Супровід сімей,що опинилися у складних життєвих обставинах | |
16 | Супровід дистанційних дітей | |
17 | Супровід дітей ,схильних до правопорушень | |
18 | Супровід дітей ,що мають ознаки дезадаптації | |
Організаційно-методична робота | ||
19 | Планування власної роботи | |
20 | Робота з документацією, оформлення звітів: На наказ №22 від 18.01.2008р. | |
21 | Обмін досвідом з практичними психологами інших шкіл | |
22 | Підбір матеріалів для лекцій, бесід, розробка анкет | |
23 | Підготовка діагностичного матеріалу | |
24 | Опрацювання діагностичного матеріалу | |
25 | Оформлення соціального паспорту, актів обстежень, висновків здоров’я, наказів | |
26 | Участь у методоб’єднанні учителів | |
27 | Супровід дітей 5, 9 класу, що мають ознаки дезадаптації | |
28 | Профілактика ризикованої поведінки |
№ п/п | Зміст роботи | Відмітка | ||||
Діагностика | ||||||
1 | Діагностика схильності учнів до вживання цигарок, алкоголю, наркотичних речовин та антисоціальною поведінкою | |||||
2 | Створення бази даних обдарованих дітей | |||||
3 | Діагностика професійної спрямованості та природних здібностей учнів | |||||
4 | Опитування «Насильство і я» | |||||
Консультативна робота | ||||||
5 | Консультативна робота з учнями за результатами діагностики схильності до шкідливих звичок, консультативна робота з батьками, класними керівниками | |||||
6 | Групове та індивідуальне консультування за результатами діагностики професійної спямованості | |||||
7 | Організація роботи з обдарованими дітьми | |||||
8 | Робота за результатами діагностики по насильству | |||||
Корекційна робота | ||||||
9 | Засідання батьківського клубу «Родинне коло». Обговорення та просвіта батьків по питанню «Профілактика насильства» | |||||
10 | Заняття психологічного театру і виступ на тему «Антипаління» | |||||
11 | Класні години спілкування по темі «Антипаління» | |||||
12 | Тренінг «Життя на роздоріжжі» | |||||
13 | Акція «16днів проти насильства»: -відкриття акції (лінійка, виставка літератури); -тренінг з педагогами «Жорстока поведінка :форми виявлення, профілактика) -конкурс малюнків на тему «Світ без насильства»; -анкетування учнів -заняття з учнями початкової школи з профілактики жорстокої поведінки; -міні –модуль корекційно-розвивального заняття «Насильство в школі»; -засідання батьківського клубу; -виступ псих.театру «Молодь проти насильства» -закриття акції ,підбиття підсумків | |||||
Захисна робота | ||||||
14 | Супровід категорійних сімей | |||||
15 | Супровід учнів ,що мають проблеми в навчанні | |||||
16 | Звіт на нараді при директорі по безпритульності і бездоглядності | |||||
17 | Засідання ради профілактики правопорушень | |||||
18 | Засідання піклувальної ради | |||||
19 | Супровід сімей,що опинилися у складних життєвих обставинах | |||||
20 | Супровід дітей ,схильних до правопорушень | |||||
21 | Супровід дітей ,що мають ознаки дезадаптації | |||||
Організаційно-методична робота | ||||||
22 | Планування власної роботи | |||||
23 | Робота з документацією, оформлення звітів | |||||
24 | Обмін досвідом з практичними психологами інших шкіл | |||||
25 | Підбір матеріалів для лекцій, бесід, розробка анкет | |||||
26 | Підготовка діагностичного матеріалу: -по темі «паління»; -по темі «профорієнтація»; -по темі «обдарованість» | |||||
27 | Опрацювання діагностичного матеріалу: -по темі «паління»; -по темі «профорієнтація»; -по темі «обдарованість | |||||
28 | Укомплектувати матеріали по обдарованих дітях(діагностичні карти, особові справи) | |||||
29 | Підготовка до засідання «Родинного кола» | |||||
30 | Підготовка до тренінгових занять «Життя на роздоріжжі» | |||||
31 | Підготовка до занять з дітьми : -педагогічно занедбаними; -мають особливі освітні потреби | |||||
32 | Звіт на виконання Указу Президента України від 18.12.2007р.№1228 | |||||
№ п/п | Зміст роботи | Відмітка | |
Діагностика | |||
1 | Діагностування майбутніх першокласників | ||
2 | Індивідуальне обстеження дітей за запитом педагогів | ||
3 | Соціометричне дослідження за запитом класних керівників | ||
4 | Повторна діагностика адаптації учнів 1,5,10 кл. | ||
5 | Опитування учнів по проблемі ВІЛ/СНІДу | ||
Консультативна робота | |||
6 | Консультування індивідуальне та групове вчителів та батьків за результатами діагностики: -дошкілля; -соціометрії; -індивід.діагностики; -адаптації; -опитування по проблемі ВІЛ/СНІДу | ||
Корекційна робота | |||
7 | Корекційно-відновлювальна робота з особистих проблем з учнями, педагогами, батьками. | ||
8 | Індивідуальна робота з дітьми, що мають низький рівень знань | ||
Просвіта та профілактика | |||
9 | Заняття в гуртку «Життя на роздоріжжі» | ||
10 | Заняття у психологічному театрі по темі ВІЛ/СНІДу | ||
11 | Засідання батьківського клубу «Родинне коло» | ||
12 | Тренігове заняття з учителями «Як діяти в конфліктній ситуації» | ||
13 | Години спілкування у класах по темі ВІЛ/СНІДУ | ||
Організаційно-методична робота, самоосвіта | |||
14 | Планування власної роботи | ||
15 | Підбір діагностичних матеріалів: -соціометрія; -по адаптації; -опитувальники по ВІЛ/СНІДу | ||
16 | Підбір матеріалів по просвітницькій роботі | ||
17 | Звіти : -на постанову КМУ від 12.05.2007 №716; -№1686,№129; -розпорядження голови ОДА №280;№477; №284; №1834 | ||
18 | Опрацювання діагностичних матеріалів | ||
19 | Опрацювання діагностичного матеріалу | ||
20 | Участь у методоб’єднанні учителів |
№ п/п | Зміст роботи | Відмітка |
Діагностика | ||
1 | Психодіагностика учнів 4 класу | |
2 | Діагностика суїцидальних нахилів у дітей | |
Консультативна робота | ||
3 | Групове та індивідуальне консультування батьків, вчителів за результатами діагностики учнів 4 класу | |
4 | Консультування за результатами діагностики суїцидальних нахилів у дітей | |
Просвіта та профілактика | ||
5 | Засідання батьківського клубу «Родинне коло». Обговорення та просвіта батьків по питанню «Торгівля людьми. Як уникнути рабства» | |
6 | Виступ психологічного театру на тему «Протидія торгівлі людьми» | |
7 | Тренінг з учителями «Стратегія особистісного І професійного самовдосконалення» | |
8 | Заняття в психологічному театрі та виступ «Здоровим бути модним» | |
9 | Тренінгові заняття «протидія торгівлі людьми» | |
10 | Засідання батьківського клубу «Родинне коло» на тему «Роль батьківського прикладу у формуванні здорового способу життя» | |
Корекційна робота | ||
11 | Корекційно відновлювальна робота з особистих проблем з учнями, педагогами, батьками. | |
12 | Індивідуальна робота з дітьми, що мають низький рівень знань | |
13 | Психологічний супровід дітей з особливими освітніми потребами | |
14 | Корекція інтелектуального та психологічного розвитку дошкільнят | |
15 | Звіт на нараді при директорі про профілактичну роботу з дітьми, зокрема, схильними до правопорушень | |
16 | Звіт про роботу з дітьми із дистанційних сімей | |
Захисна робота | ||
17 | Попередження суїцидальних нахилів у дітей | |
18 | Звіт на нараді при директорі про роботу по профілактиці безпритульності та бездоглядності | |
19 | Звіт на нараді при дир. про роботу з сім’ями ,що опинилися в складних життєвих обставинах | |
Організаційно-методична робота | ||
20 | Планування власної роботи | |
21 | Робота з документацією, оформлення звітів: -звіт на розпорядження голови ОДА №411 -звіт на наказ №1983; | |
22 | Обмін досвідом з практичними психологами інших шкіл | |
23 | Підбір матеріалів для лекцій, бесід, розробка анкет по темах: -пропаганда здорового способу життя; -по переходу 4кл. у середню ланку; -торгівля людьми | |
24 | Підготовка діагностичного матеріалу для 4кл. | |
25 | Опрацювання діагностичного матеріалу учнів 4 класу | |
26 | Участь у методоб’єднанні учителів |
№ п/п | Зміст роботи | Відмітка |
Діагностика | ||
1 | Діагностика молодших підлітків | |
Консультативна робота | ||
2 | Групове та індивідуальне консультування батьків, вчителів за результатами діагностики учнів 6 -7 класу | |
Просвіта і профілактика | ||
3 | Засідання батьківського клубу «Родинне коло»: «Подружні конфлікти. Розлучення як соціально-психологічний феномен» | |
4 | Тренінг з учителями « Що перетворює людей на команду» | |
5 | Засідання ради профілактики правопорушень | |
6 | Засідання піклувальної ради школи | |
Корекційна робота | ||
7 | Індивідуальна робота з дітьми, що мають низький рівень знань | |
8 | Супровід дітей ,що мають особливі освітні потреби | |
9 | Заняття з дошкіллям | |
Захисна робота | ||
10 | Супровід категорійних родин. | |
Організаційно-методична робота | ||
11 | Планування власної роботи | |
12 | Робота з документацією, оформлення звітів: -на наказ №3455 від 28.09 07р. -на розпорядження голови ОДА№249 | |
13 | Обмін досвідом з практичними психологами інших шкіл | |
14 | Підбір матеріалів для лекцій, бесід, розробка анкет | |
15 | Підготовка діагностичного матеріалу | |
16 | Опрацювання діагностичного матеріалу | |
17 | Опрацювання діагностичного матеріалу по молодших підлітках | |
18 | Звіти: -на наказ №3455 від 28.09.07; -на розпорядження голови ОДА №249 від 14.06.05 | |
19 | Звіт на нараді при директорі про роботу з дітьми інвалідами |
№ п/п | Зміст роботи | Відмітка |
Діагностика | ||
1 | Діагностика професійної спрямованості учнів 9 та 11кл. | |
Консультативна робота | ||
2 | Групові та індивідуальні консультації по профорієнтації. | |
Просвіта і профілактика | ||
3 | Засідання батьківського клубу «Родинне коло» на тему: «ПРОблема вибору майбутньої професії. Потреби сучасного ринку праці» | |
4 | Урок із профорієнтації «Гендер і професія» | |
5 | Тренінг по профорієнтації (трансактний аналіз) | |
6 | Заняття з вчителями : «Стратегія підвищення престижу школи» | |
7 | Заняття в молодшій школі «Світ професій» | |
Корекційна робота | ||
8 | Індивідуальна робота з дітьми, що мають низький рівень знань | |
9 | Психологічний супровід дітей з особливими освітніми потребами | |
Захисна робота | ||
10 | Супровід категорійних родин. | |
Організаційно-методична робота | ||
11 | Планування власної роботи | |
12 | Робота з документацією, оформлення звітів: -на постанову КМУ№716 від 12.05.07; --на постанову КМУ№1686 від08.12.06 | |
13 | Обмін досвідом з практичними психологами інших шкіл | |
14 | Підбір матеріалів для лекцій, бесід, розробка анкет по проблемі профорієнтації | |
15 | Підготовка діагностичного матеріалу по профорієнтації | |
16 | Опрацювання діагностичного матеріалу | |
17 | Участь у методоб’єднанні учителів |
№ п/п | Зміст роботи | Відмітка |
Діагностика | ||
1 | Діагностика дошкілля | |
2 | Діагностика батьків дошкільнят | |
Консультативна робота | ||
3 | Групові та індивідуальні консультації з випускниками. | |
Просвіта і профілактика | ||
4 | Засідання батьківського клубу «Родинне коло» на тему: «Теорія видів виховання в сім'ї» | |
5 | Тренінг з учителями на тему: «Упевненість у собі як показник компетентності вчителя» | |
6 | Заняття та виступ псих.театру по проблемі вживання алкоголю | |
7 | Тренінгові заняття «життя на роздоріжжі» | |
8 | Години спілкування у класах по проблемі вживання алкоголю | |
Корекційна робота | ||
9 | Корекційно відновлювальна робота з особистих проблем з учнями, педагогами, батьками. | |
10 | Індивідуальна робота з дітьми, що мають низький рівень знань | |
11 | Психологічний супровід дітей з особливими освітніми потребами | |
12 | Корекція інтелектуального та психологічного розвитку дошкільнят | |
Захисна робота | ||
13 | Звіт про проведену роботу із неблагонадійними сім’ями | |
14 | Засідання ради профілактики правопорушень | |
Організаційно-методична робота | ||
15 | Планування власної роботи | |
16 | Робота з документацією, оформлення звітів | |
17 | Обмін досвідом з практичними психологами інших шкіл | |
18 | Підбір матеріалів для лекцій, бесід, розробка анкет по дошкіллю, по пропаганді здорового способу життя | |
19 | Участь у методоб’єднанні учителів |
№ п/п | Зміст роботи | Відмітка |
Діагностика | ||
1 | Діагностика 4 класу. | |
Консультативна робота | ||
2 | Консультування вчителів та батьків за результатами діагностування 4кл. | |
3 | Підготовка учнів до ЗНО та екзаменів | |
Просвіта і профілактика | ||
4 | Виступ на батьківських зборах на теми: «Закон України «Про відповідальність батьків за виховання та навчання дитини» | |
5 | Засідання батьківського клубу «Родинне коло». Обговорення та просвіта батьків по питанню «Психологічні аспекти сімейного виховання» | |
6 | Тренінг «Для мене бути здоровим означає…» | |
Корекційна робота | ||
7 | Корекційно відновлювальна робота з особистих проблем з учнями, педагогами, батьками. | |
8 | Індивідуальна робота з дітьми, що мають низький рівень знань | |
9 | Психологічний супровід (дитина з особливими потребами) | |
10 | Підготовка та проведення психологічних консиліумів: - готовність дошкільнят до навчання в школі; психологічний портрет майбутнього п’ятикласника | |
Захисна робота | ||
11 | Супровід категорійних сімей. | |
Організаційно-методична робота | ||
12 | Підсумок власної роботи | |
13 | Робота з документацією, оформлення звітів: -на наказ №129 від 09.04.2010; -на наказ головного управління(про сиріт) | |
14 | Обмін досвідом з практичними психологами інших шкіл |