№п/п | Зміст роботи | Термін | Відповідає | Примітка |
1 | Посилити правову освіту в навчальних закладах через змістовну організацію позакласної та позашкільної роботи, учнівське самоврядування. Використати з цією метою проведення конкурсів: на «Кращий клас року», «Кращий учень року». | Постійно | Заступник ВР Соціально-психологічна служба | |
2 | З метою подальшого розвитку правової інформації та формування в учнів правового світогляду використовувати активні форми роботи: прес-конференції, ділові ігри, диспути, діалоги-диспути, конкурси – вікторини, брейн-ригни тощо. | Постійно | Класні керівники | |
3 | Залучити учнів до роботи у гуртку правознавчого спрямування | Вересень 2011 | Учитель правознав-ства | |
4 | Залучити учнів та батьків до навчання в районному радіолекторії з правознавства | Постійно | Класні керівники | |
5 | Брати участь у районному конкурсі творчих робіт „Крок до права” | Грудень щороку | Заступник ВР Учитель правознав. | |
6 | Проводити профілактичні рейди «Канікули», «Літо». | Постійно | Класні керівники | |
7 | Брати участь у районному огляді-конкурсі на кращу організацію правової освіти учнівської молоді та організацію змістовної позакласної правовиховної роботи у загальноосвітніх навчальних закладах | Вересень- травень , щорічно | Заступник ВР Учитель правознав-ства | |
8 | Проводити у навчальному закладі Всеукраїнський урок «Права людини» з нагоди проголошення Загальної декларації прав людини. | Грудень щороку | Класні керівники | |
9 | Брати участь в районній олімпіаді з правознавства. | Грудень, щорічно | Учитель правознав-ства | |
10 | Проводити Тижні правових знань | з 04.12 по 10.12; з 9.04 по 16.04 ; | Заступник ВР Учитель правознав-ства | |
11 | Проводити громадський огляд умов проживання, виховання дітей – сиріт , дітей позбавлених батьківського піклування , дітей-інвалідів , дітей з неблагополучних, багатодітних, неповних , малозабезпечених сімей , сімей одиноких матерів та неповнолітніх , схильних до вчинення правопорушень і злочинів. | Жовтень щороку | Соціальний педагог Класні керівники | |
12 | Заслухати на засіданні педагогічної ради питання «Про стан виконання рішення обласної ради від 28.12.2010 №3-10-УІ « Про затвердження програми правової освіти населення Черкаської області 2011-2015 роки». | Січень 2013 року | Адміністрація | |
№п/п | Зміст роботи | Термін | Відповідає | Примітка |
1 | Посилити правову освіту в навчальних закладах через змістовну організацію позакласної та позашкільної роботи, учнівське самоврядування. | Щороку | Заступник ВР Педагог-організатор Соціально-психологічна служба НЗ Класні керівники | |
2 | Провести конкурс «Кращий клас року», «Кращий учень року». | Щороку | Заступник ВР Педагог-організатор | |
3 | З метою подальшого розвитку правової культури та формування в учнів правового світогляду використовувати активні форми роботи: прес-конференції, ділові ігри, диспути, діалоги-диспути, конкурси – вікторини, брейн-ринги тощо. | Постійно | Заступник ВР Педагог-організатор Соціально-психологічна служба НЗ Класні керівники | |
4 | Організувати роботу гуртка правознавчого спрямування | Вересень 2011 року | Учитель правознавства | |
5 | Спільно з виконкомами сільських рад вирішити питання щодо обмеження перебування дітей у громадських місцях у вечірні часи без супроводу батьків: для учнів 1-4 кл.- до 19 години; 5-9 класів- до 20 -00 10-11 класів- до 22 -00 До 01.04.2011р. | Постійно | Адміністрація | |
6 | Посилити роботу з питань педагогізації батьків: забезпечити їх правовий всеобуч, організувати проведення круглих столів, диспутів із залученням до них батьків, які мають досвід виховання дітей. | Постійно | Заступник ВР Соціально-психологічна служба НЗ | |
7 | Залучити батьків до навчання в районному радіолекторії з правознавства. | Постійно | Класні керівники | |
8 | Проводити районний конкурс творчих робіт „Крок до права.” | Щороку | Учитель правознавства | |
9 | Здійснювати профілактичні рейди «Канікули», «Літо». | Щороку | Класні керівники | |
10 | Брати участь у районному огляді-конкурсі на кращу організацію правової освіти учнівської молоді та організацію змістовної позакласної правовиховної роботи | Щороку | Заступник ВР Учитель правознавства | |
11 | Брати участь у районній олімпіаді з правознавства. | Щороку | Учитель правознавства | |
12 | Вивчати стан викладання правознавства у навчальному закладі, приділивши особливу увагу ознайомленню зі станом забезпечення базового рівня знань учнів з правознавства, аналізу якісного складу вчителів та їх фахової підготовки. Результати вивчення розглянути на колегії відділу освіти. | Раз у 5 років | Адміністрація | |
13 | Проводити «Тижні правових знань» | 3.12- 8.12 9.04-16.04 | Заступник ВР Учитель правознавства | |
14 | Проводити громадський огляд умов проживання, виховання дітей – сиріт , дітей, позбавлених батьківського піклування , дітей-інвалідів , дітей з неблагополучних, багатодітних, неповних , малозабезпечених сімей , сімей одиноких матерів та неповнолітніх , схильних до вчинення правопорушень і злочинів. | Щороку жовтень | Соціально-психологічна служба НЗ Класні керівники | |
15. | Розглядати на нарадах при директору питання «Про роботу загальноосвітніх навчального закладу з питань профілактики правопорушень , злочинності вживання алкогольних напоїв , тютюнових виробів , наркотичних речовин та інших негативних проявів в учнівському середовищі» | Щорічно | Заступник ВР Соціально-психологічна служба НЗ |
№ п/п | Зміст роботи | Термін | Відповідальні | Відмітка про виконання |
1 | Проводити просвітницьку роботу серед учнівської молоді із роз’яснення наслідків протиправних вчинків. | Постійно | Соціально-психологічна служба закладу Класні керівники | |
2 | Залучати до проведення заходів з правової освіти дільничного інспектора. Круця Р.П. | Постійно | Адміністрація закладу | |
3 | Забезпечувати ранню профілактику негативних явищ серед неповнолітнії шляхом тісної взаємодії закладу з батьківською громадськістю, органами місцевого самоврядування. | Постійно | Соціально-психологічна служба закладу Класні керівники | |
4 | Провести Єдиний день профілактики правопорушень у навчальному закладі. | Квітень | Соціально-психологічна служба закладу | |
5 | Проблему підліткової злочинності розглядати на засіданнях ради навчального закладу, піклувальної ради, батьківського комітету та на батьківських зборах. | Постійно | Адміністрація закладу Соціально-психологічна служба закладу |