“ЗАТВЕРДЖЕНО»
Наказ №8 від 04.01.2012 року
Шкільна рада з профілактики правопорушень серед учнів створена із числа педагогічних працівників, старшокласників, батьків і є складовою частиною системи шкільного самоврядування.
Мета і завдання ради:
1. Гуманізація і демократизація навчально-виховного процесу, створення максимально сприятливих умов для співпраці педагогів, учнів та їхніх батьків як головної умови запобігання і подолання відхилень у поведінці учнів.
2. Формування і розвиток єдиного шкільного колективу із здоровим моральним кліматом.
3. Забезпечення координації діяльності усіх шкільних ланок, які забезпечують життєдіяльність учнівського колективу.
4. Підвищення ефективності виховної роботи з учнями, розвиток учнівського колективу, г ромадської активності, самостійності, відповідальності учнів за свої вчинки, профілактика негативних проявів серед учнів.
Організація роботи ради
Шкільна рада з профілактики правопорушень серед учнівської молоді обирається у складі 7-9 осіб. Періодичність її засідань визичається загальним станом профілактичної роботи в школі, моральним кліматом у мікрорайоні школи та необхідністю проведення засідань, але не менше одного разу на чверть. Головою ради обирається, як правило, директор школи або його заступник з виховної роботи. Рада не підпорядкована комісії у справах неповнолітніх, але співпрацює з нею та іншими правоохоронними і громадськими організаціями в тісному взаємозв'язку.
Функції ради
Рада є суто профілактичним органом, що і визначає її основне завдання. Вона виконує такі функції:
—діагностичну, яка реалізується через систему заходів, спрямованих на виявлення характеру і рівнів відхилень у поведінці учнів, з'ясування реального стану навчально-виховного процесу;
—координуючу, яка зумовлює ефективність взаємозв'язків ради та суб'єктів зовнішнього впливу на характер поведінки учнів (школа, сім'я, ровесники, заклади культури, засоби масової інформації, мікрорайон та ін.);
—творчу, яка дає право на вибір доцільних психолого-педагогічних впливів на школярів із урахуванням конкретних умов і особистостей;
—проективну, яка полягає у виробленні нових ефективних форм і методів реагування на очікувану і реальну ситуацію з відхиленнями у поведінці або з порушеннями морально-правових норм;
—оцінювально-узагальнюючу, яка забезпечує вибір адекватної системи роботи ради на основі аналізу і оцінки наявного стану;
—просвітницьку, яка реалізується за рахунок створення певної системи поширення знань з права, психології, соціології, які сприятимуть ефективному вирішенню завдань профілактики правопорушень;
—прогностичну, яка полягає-у прогнозуванні результатів впливу педагогічних заходів на учнів із відхиленнями у поведінці, на профілактику порушень морально-правових норм.
У діяльності ради використовуються різноманітні форми колективної, групової, індивідуальної роботи, звернення за допомогою до батьків, правоохоронних органів, медичних закладів, соціологічних служб та інших суб'єктів діяльності з учнями.
№ | П.І.Б. | посада |
1. | Лелеко В.Г. | Заступник директора з виховної роботи |
2. | Колеснік О.Д. | Педагог-організатор, секретар ради |
3. | Безпалий О.П. | Учитель правознавства |
4. | Півторак Т.І. | Заступник директора з навчально-виховної роботи |
5. | Півторак Н.Г. | Практичний психолог, соціальний педагог, Голова ради |
6. | Мудра Л.М. | Директор НВК |
7. | Круць Р.П. | Дільничний міліціонер |
8. | Дяченко О.М. | Сільський голова |
9. | Бугайцов М.В. | Кошовий «Молодої Січі» |
10. | Колос І. А. | Голова батьківського комітету |
на 2011-2012н.р.
№ | зміст | дата | відповідальний | |
1. | Контроль за станом відвідування учнями школи | постійно | Лелеко В.Г. | |
2. | Чергування учнів та вчителів на перервах | постійно | Лелеко В.Г. | |
3. | Чергування учнів та вчителів , батьків на дискотеках у вечірній час | п'ятниця | Лелеко В.Г. Колеснік О.Д. | |
4. | Виявлення та облік учнів схильних до правопорушень | постійно | Півторак Н.Г. | |
5. | Співробітництво з дільничним та службою у справах неповнолітніх | постійно | Мудра Л.М. | |
6. | Співпраця з сільською радою | постійно | Мудра Н.Г. | |
7. | Обмежити перебування неповнолітніх по за домом без нагляду дорослих у вечірній час (до 22 год. взимку) | постійно | Круць Р.П. | |
8. | Співробітництво з батьківським комітетом | постійно | Мудра Л.М. | |
9. | Індивідуальна робота з дітьми, схильними до правопорушень | постійно | Півторак Н.Г. | |
10. | Правоосвітня робота серед учнів: -виховні години; -місячник провових знань; | постійно | Лелеко В.Г. | |
11. | Правоосвітня робота серед батьків: -розгляд питань на батьківських зборах; - розгляд питань на «Родинному колі» | постійно | Лелеко В.Г. | |
12. | Розширення мережі гуртків, факультативів | вересень | Мудра Л.М. | |
13. | Проведення громадського огляду умов проживання учнів | Вересень-жовтень | Півторак Н.Г. | |
14. | Психолого-педагогічний супровід категорійних сімей | постійно | Півторак Н.Г. |
МІСЯЦЬ | ПИТАННЯ ЗАСІДАННЯ | ВІДПОВІДАЛЬНИЙ | |
Вересень | 1.Затвердження плану роботи школи по профілактиці правопорушень. 2.Організація дозвілля старшокласників ввечері (дискотеки) 3.Залучення учнів школи до позакласної роботи, занять у гуртках. 4.Залучення органів учнівського самоврядування до профілактичної роботи. 5.Взяття на облік дітей , схильних до правопорушень. | Півторак Н.Г. Лелеко В.Г. Лелеко В.Г., Колеснік О.Д. Колеснік О.Д. Півторак Н.Г. | |
Грудень | 1.Аналіз стану відвідування школи учнями (пропуски без причини). 2.Зайнятість учнів гуртковою, позакласною роботою. 3.Стан навчання категорійних дітей. | Колеснік О.Д. Лелеко В.Г. Півторак Т.І. | |
Березень | 1.Стан роботи по профілактиці шкідливих звичок. 2.Стан роботи по правовій просвіті. 3.Звіт про проведену роботу органами учнівського самоврядування з питань пропаганди здорового способу життя, правовій просвіті. | Півторак Н.Г. Безпалий О.П. Колеснік О.Д. Бугайцов М.В. | |
Травень | 1.Підсумок роботи ради за рік. Перспективне планування. 2.Звіт про оздоровлення дітей у 2011-2012н.р. 3.Організація літнього відпочинку, дозвілля та оздоровлення дітей. | Півторак Н.Г. Півторак Н.Г. Лелеко В.Г. |