Мета: закласти основи для формування рис громадянина;розвивати у дітей прагнення бути свідомим громадяниномУкраїни; виховувати любов до сім'ї, рідного краю.
Основні завдання: формувати у дітей поняття «Я і родина». «Я унавколишньому світі», формування взаємин у дитячомуколективі, сім'ї.
Мета: Продовжувати формувати риси громадянина; виховуватичерез любов до сім'ї, села патріота України.
Основні завдання: формувати у дітей поняття «Я і світ»,формування взаємин у дитячому колективі, сім'ї.
Форми роботи: Бесіди про державні символи, сімейні уроки,трудові операції: «Шкільне подвір'я», «Мій дім, як писанка»;уроки гарної поведінки, екскурсії околицями села, проекти«Кожну крихітку збережемо», «Про що співають пташки в селі».
Мета: «Розвивати почуття патріотизму, гордості за свою батьківщину, виховання поваги до державних символів, свідоме ставлення до обов'язків і громадянина, пізнати себе, своїх однокласників, народ, бажання власною працею прикрасити дім, школу, село.
Основні завдання: формування дитячого колективу, усвідомлення поняття «людина, громадянин», виховання в учнів позитивних рис характеру.
Форми роботи: Свята, бесіди, години спілкування, екскурсії, колективні творчі справи, проекти, робота по пропаганді здорового способу життя, конкурси-виставки, конкурси творів, презентація родин, дискусії, захисти творчих робіт.
Мета: формування у школярів особистісних рис громадян України; виховання почуття любові і вірності Україні; розвивати духовність; формувати почуття особистої відповідальності за долю держави, народу, своєї долі. Основні завдання: формувати дитячий колектив, активну життєву позицію та відповідальність перед законом і ближніми за власні дії і вчинки.
Форми роботи: години спілкування, тренінги, твори-роздуми, проекти, рольові ігри, дискусії, екскурсії.
Мета: забезпечити реалізацію концепції громадянського виховання особистості в умовах розвитку української державності; виховання здорової нації; формувати особистісні риси громадян України, розвиненої духовності, фізичної досконалості; моральної художньо-естетичної правової, трудової, екологічної культури громадянина, патріота, гуманіста, сім'янина. Очікувані результати:
- Громадянська свідомість;
- Громадянський обов'язок;
- Громадянська відповідальність;
- Громадянська гідність;
- Громадянська активність.
- Розуміння і сприйняття української ідеї;
- Розбудова державної незалежності України
- Готовність до захисту своєї Батьківщини;
- Пошана до історичної пам'яті;
- Любов до рідної культури, мови;
- Дотримання Конституції України;
- Дбайливе ставлення до рідної природи;
- Збереження та зміцнення власного здоров'я та здоров'я однолітків;
- Доброта;
- Толерантність;
- Справедливість;
- Щирість;
- Сумлінність;
- Принциповість;
- Взаємоповага.
- порядність;
- відповідальність;
- працьовитість;
- любов до дитини;
- любов та повага до жінки;
- міцне здоров'я.
1. Спеціалізовані уроки-походи в природу
2. Туристсько-краєзнавчі походи рідними околицями
3. Відвідання краєзнавчих музеїв району, області, України
4. Відзначення знаменних дат і подій, що стосуються даного виховного напрямку
1. Заходи по профілактиці шкідливих звичок (місячники)
2. Робота психологічного театру
3. Тренінгова робота
4. Робота спортивних гуртків
5. Спортивні змагання, ігри
6. Відзначення знаменних дат і подій, що стосуються даного виховного напрямку
7. Діяльність Недільної школи
1. Створення шкільного музею «Відгомін віків»:
Проекти: «Із бабусиної скрині», «Нагороди школи», «Наші вчителі», «Історія села», «Історія школи», «Відомі люди поруч», «їх подвиг безсмертний», «Чорнобильські дзвони», «Воїни-інтернаціоналісти», «Тарасова світлиця» «Літопис школи», «Рушник із бабусиної скрині», «Чарівний світ полотен», «100 фото Кривих Колін», «Про що співають пташки в селі», «Рослини мого села», «Батьківські криниці», «Обряди села», «Кожну крихітку збережемо»
2. Робота шкільної, сільської бібліотеки, читального залу (виставки, акції, проекти)
3. Народознавчі свята(колективні творчі справи)
4. Шкільні лінійки
5. Тематичні вечори відпочинку
6. Відзначення та святкування знаменних дат і подій
7. Виставки дитячих здобутків (малюнки, роботи гуртківців, поетичні збірки)
8. Підсумкові звіти роботи в гуртках
9. Екскурсії та походи
1. Політінформування «Я і світ»
2. Діяльність правового гуртка
3. Робота «Ради профілактики правопорушень»
4. Робота з дітьми схильними до правопорушень
5. Тренінг толерантності
6. Акція «16 днів проти насильства»
7. Вивчення прав та обов'язків дітей
8. Місячник правової освіти
9. Співпраця з дільничним
10. Робота з дітьми групи ризику
11. Акція по запобіганню торгівлі людьми
12. Відзначення та святкування знаменних дат і подій,що стосуються правового виховання
1. Проект «Від екології душі до екології Землі»: акції «Прибери своє подвір'я», «Мій дім, як писанка», «Нап'юся водиці із
чистої криниці», «Жива вода в моєму Тікичі», «Чорнобривці «Посади своє дерево», «Допоможемо перезимувати птахам»
2. Уроки-екскурсії в природу
3. Лінійки
4. Тематичні вечори
5. Місячник екологічної освіти
6. Тренінг по запобіганню екологічної брутальності
7. Спеціалізовані уроки хімії, географії, біології
8. Відзначення та святкування знаменних дат і подій, що стосуються екологічного виховання
9. Ігри
10. Презентація екологічних проектів
11. Озеленення класів
1. Діяльність гуртків циклу «Умілі руки»:
драматичний гурток;
образотворчий гурток;
в'язання крючком; орнамент; різьба по дереву; вироби з гіпсу
2. Прибирання закріпленої території села
3. Чергування по школі та класах
4. Робота загону волонтерів
5. Догляд за братською могилою
6. Догляд за квітниками
7. Акція «Стихійним звалищам - ні!»
8. Діяльність трудового десанту літнього пришкільного оздоровчого табору
1. Робота гуртків.
2. Шкільні свята.
3. Відзначення та святкування знаменних дат і подій, що стосуються художньо-естетичного виховання.