ШКОЛА НАЦІОНАЛЬНОГО ВІДРОДЖЕННЯ
Гімн Школи національного відродження
«Ми роду козацького діти»
1.Ми роду козацького діти,
І сонце нам шле свій привіт.
Ми роду козацького діти,
Землі української цвіт.
2.В яку не пішли б ми дорогу,
Ти, пісне, над нами злітай!
Крокуючи гордо і в ногу,
Ми славимо рідний наш край.
3.Наш приятель – сміливий вітер,
Відвага – це наш заповіт.
Ми роду козацького діти,
Землі української цвіт.
МЕТА ШКОЛИ НАЦІОНАЛЬНОГО ВІДРОДЖЕННЯ:
Концепція розвитку закладу підпорядкована меті:
· формуванню свободолюбного, добродійного, толерантного, свідомого громадянина-патріота України з активною життєвою позицією та національною самосвідомістю, здатного відстоювати демократичні права держави і суспільства;
· виявленню і розвитку здібностей кожної дитини, формуванню духовно багатої, фізично розвиненої, творчо мислячої, конкурентоспроможної особистості.
ЗАВДАННЯ ШКОЛИ НАЦІОНАЛЬНОГО ВІДРОДЖЕННЯ
1. Реалізація духовного потенціалу особистості учня і вчителя через їхню співпрацю в результаті долучення до культурно-історичних надбань суспільства, переосмислення світу, його світоглядних і морально-етичних витоків (передовсім за допомогою науки, мистецтва, релігії) в контексті різних наукових підходів і національних традицій, що передбачає глибоку обізнаність учнів і вчителів Школи національного відродження:
а) історії;
б) етнографії ;
в) психології;
г) філософії;
д) правознавства.
2. Високий рівень розвитку в учнів і вчителів відчуття потреби і здатності реалізувати себе, як людину, корисну для суспільства, усвідомлення необхідності формування і утвердження в кожній людині і суспільстві ідеалів та принципів істини, добра, розуму, краси, любові (кохання), що забезпечується в процесі вивчення й засвоєння основ (від дошкільного віку до ХІ-го класу) психології, етики, естетики, логіки, загальнолюдської моралі, національного менталітету.
3. Тонке розуміння випускниками Школи національного відродження самих себе й, зокрема, своїх устремлінь, потреб, переживань, думок, переконань та вміла саморегуляція власного внутрішнього стану у будь-якій скрутній (проблемній, критичній тощо) ситуації, що базується на майстерному володінні найефективнішими психотерапевтичними та аутотренінговими методиками.
4. Формування розуміння потреби вести здоровий спосіб життя та забезпечення збереження екології довкілля в процесі життєдіяльності; хороша фізична підготовка учнів поєднується з відмінною вольовою готовністю і спроможністю долати перешкоди на шляху до благодійної мети, які, зі свого боку, перебувають у гармонії з чітко визначеними і стійкими переконаннями стосовно сенсу життя , непересічності своєї благодійної місії, покликання і таланту та ґрунтовними знаннями інтелектуального і духовного розвитку.
ІДЕЇ ШКОЛИ НАЦІОНАЛЬНОГО ВІДРОДЖЕННЯ
Ідея духовності :
Віра і надія — основа духовного буття людини, соціальної групи і суспільства, що інтегрує їх життєдіяльність і зовні виявляється у фактах долі (історії); базисна установка людини та її рис характеру, яка повно визначає її ментальний досвід, переживання і поведінку.
А.Фурман
Ідея інтелектуального розвитку:
Розум – велика сила: найбільшого успіху досягає той, хто має більше інформації.
Б. Дізралі
Ідея розвитку таланту:
Кожна людини талановита. Якщо ти народжений без крил, не заважай їм рости.
К. Шанель
Ідея сили волі:
Не бажай легких шляхів, а бажай більших перепон і перешкод, тому що вони формують характер людини і її прагнення до успіху. Успіх – це перехід від однієї невдачі до іншої ще з більшим ентузіазмом.
Д.Ронн
Ідея відповідальності:
Обов’язок! Ти величне, велике слово. Це саме те велике, що підносить людину над самою собою.
І. Кант
Ідея самовдосконалення:
Велика помилка здаватися собі значнішим, ніж ти є насправді, і цінувати себе менше ніж ти заслуговуєш.
Й.Гете
Ідея патріотизму:
Ті держави здатні стати великими, в яких великі малі люди.
О.Довженко
Ідея національної самосвідомості:
В своїй хаті своя й правда, і сила, і воля.
Т.Шевченко
Кiлькiсть переглядiв: 541