1. | Діагностика першокласників | вересень |
2. | Діагностика батьків першокласників | вернсень |
3. | Діагностика 5 кл. | вересень |
4. | Діагностика учнів з метою виявлення обдарованості (7-11кл.) | вересень |
5. | Виступ на батьківських зборах «Організація освітнього процесу за результатами вивчення їх здібностей,інтелектуального потенціалу,особливостей» | вересень |
6. | Діагностика професійної спрямованості та природних здібностей учнів (8 -11кл.) | листопад |
7. | Створення бази даних обдарованих дітей | листопад |
8. | Групове та індивідуальне консультування за результатами діагностики професійної спрямованості та природних здібностей учнів (8 -11кл.) | листопад |
9. | Організація розвивальної роботи з обдарованими дітьми | листопад |
10. | Психодіагностика учнів 4кл. | січень |
11. | Консультування за результатами діагностики 4 кл. | січень |
12. | Діагностика молодших підлітків (навчальні інтереси та нахили) | лютий |
13. | Діагностика професійної спрямованості учнів 9 та 11 кл. | березень |
14. | Засідання батьківського клубу «Родинне коло» на тему «Проблема вибору майбутньої професії. Потреби сучасного ринку праці» | березень |
15. | Урок із профорієнтації «Гендер і професія» 9,11 кл. | березень |
16. | Тренінг по профорієнтації (трансактний аналіз - 8 занять.) 9,11 кл. | Березень,квітень |
17. | Заняття в молодшій школі «Світ професій» | березень |
№ | Вид роботи | зміст | З ким проводиться |
1. | Просвіта | - Надати інформацію батькам,учням випускних класів про професії , затребувані на ринку праці; - надання інформації учням молодшої школи про світ професій; - надання інформації про професійне самовизначення учням середньої школи ; | Батьки, Учні 9 та 11 кл. 1-4кл. 5-8кл. |
2. | Зв’язки з громадськістю | - Зустрічі з представниками різних професій; - зустрічі з викладачами навчальних закладів; - зустрічі з працівниками біржі праці; - зустрічі зі студентами різних навчальних закладів. | 9 та 11 кл. |
3. | Консультації | - індивідуальні та групові консультації | Учні, батьки |
4. | Діагностика | - діагностика прагнень бажань учнів та батьків з питань професійного спрямування - діагностика здібностей та можливостей учнів; - діагностика особистісної сфери; - рейтинг навчальних предметів | Учні 8 та 10кл. та їх батьки 5,8,9,10,11кл. 5-11кл. |
5. | Організаційно-методична робота | - виготовлення діагностичних карт; - опрацювання діагностичних матеріалів; - вироблення рекомендацій для консультування | |
6. | Корекція | -тренінги по профорієнтації | Учні, батьки |